musim serba baru..

sekarang musim semua makhluk di m08h untuk mempunyai benda baru pada diri masing masing.

" aku taknak selalu balik "

ayat diatas diquote oleh do, atau lebih dikenali sebagai wan dalam kelas kita.persoalannya, benda baru apa yang ada dekat dia??untuk merungkai persoalan ini, kita kena imbas kembali ke sem lepas di mana wan, masih lagi merupakan salah seorang anggota tetap persatuan balik setiap minggu (PBSM) . jadi , ayat di atas dipetik ketika wan sedang hebat bercerita mengenai azam BARU nya pada tahun ini.



gambar di atas pula merupakan gambar handphone terbaru salah seorang rakyat m08h. handphone tersebut sekarang sah menjadi milik jejaka yang diragui dalam m08h, iaitu syauqan zaini. saya masih teringat suatu ketika dahulu beliau merengek mahukan handphone yang baru. akhirnya, impian beliau tecapai juga akhirnya setelah w910i ini dibelinya hanya beberapa hari yang lalu.

" saya merasa gratefull, hidup lebih bergaya and life gettin' better "

ayat diatas pula merupakan ayat yang keluar dari mulut beliau setelah diinterview oleh interviewer krew mcbm08h.blogspot, syazwan muez.

senario ketiga. seseorang telah menggunakan cermin mata baru di dalam kelas kami. krew mcbm08h.blogspot hanya perasan perkara tesebut apabila melihat kelentikan beliau telah bertambah kesan daripada bertambahnya power cermin mata tersebut. apabila krew kami menemu ramah beliau, tiada jawapan yang dapat diperoleh. suspek hanya tersenyum senyum sipu, malu dan segan. walaubagaimanapun, rahsia yang dipendam 'kantoi' juga akhirnya sewaktu subjek cas setelah ditanya oleh cikgu latif yang terserempak dengan azan di pekan banting.berikut merupakan sebahagian dialog yang berlaku

cikgu latif : a quarter past six, i saw you walking so fast in banting..
azan : owh...i accompanny my friend to get her new speck..

kantoi disitu.namun, siapakah pemilik speck baru tersebut??hehe...figre it out urself..

sekian untuk bulletin pada hari ini.berjumpa lagi dengan krew mcbm08h.blogspot pada masa lain..lepas ni makhluk aneh bolehlah bagi selingan tazkirah pula...hoho

da krew : wan, mirul, lupi, pudin
da pengacau : bopeks, syafiq
da victim : wan, syauqan, farah.

jangan marah ar...gurau ja

3 comments:

penangan krew terhebat.. hahahaha..
tggu buletin selanjutnya..

February 13, 2009 at 6:02 AM  

salam..

Penulis nih juga makhluk aneh kan??..Malu-malu plak nak ngaku..

February 18, 2009 at 6:10 PM  

bukan sengaja kantoikan pemilik spek baru tu :p

June 20, 2011 at 11:17 AM  

Newer Post Older Post Home